تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی که با فناوری‌نانو تقویت شده است

شرکت پایا بسپار آریا انواع تجهیزات آبیاری نظیر شیر توپی و پروانه‌ای و همچنین لوله و اتصالات پلیمری تولید و به بازار عرضه می‌کند که با استفاده از فناوری‌نانو تقویت شده‌اند.

این شرکت انواع اتصال رزوه‌ای تبدیل دنده‌ای (Threaded Coupling)، گلدان (Coupling)، درپوش (Plug)،  زانویی، سه راهی (Tee)، شیر پروانه‌ای، شیر توپی و مغزی پلیمری U-PVC حاوی نانوذرات تولید می‌کند که به دلیل استفاده از نانوذرات، مقاومت ضربه در آن‌ها افزایش یافته و استحکام به بیشینه مقدار خود می‌رسد. محصولات ویسپار در سراسر کشور در  دسترس است. این محصولات را می‌توان از واحد فروش شرکت تهیه کرد و کشاورزان می‎‌توانند محصولات را با مراجعه به این نمایندگی‌ فروش خریداری کنند. محصولات ویسپار به کشورهای همجوار ایران همچون عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‏‌شود.

از مزیت‌های رقابتی محصولات این شرکت می‌توان به دوام بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد. پایا بسپار آریا محصولات متنوعی در حوزه تجهیزات آب و آبیاری به بازار ارائه کرده است که می‌توان به شیرآلات پلیمری (توپی، پروانه‌ای، کشویی)، سیستم‎‌های آبیاری بارانی (کمربند، شیر خودکار،رایزر، آبپاش)، سیستم‌‎های آبیاری قطره‎ای (لی‎فلت، شیرهای انشعاب، قطره چکان) و اتصالات رزوه‎ای PVC-U اشاره کرد.

هدف پایا بسپار آریا در تولید و عرضه محصولات، بهینه‌سازی مصرف آب بوده و تلاش اصلی در این راستا است که منابع آب و انرژی به درستی مدیریت شده و تجهیزات کشاورزی باکیفیتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.