رنگ آلکوترم، رنگ نانویی شرکت نانو آریسا پوشش برای متقاضی صنعتی

رنگ آلکوترم، یکی از محصولات شرکت نانوآریسا پوشش است که برای متقاضی صنعتی، شرکت تهویه توسعه و تولید شده است. این همکاری با کمک شبکه تبادل فناوری ستاد نانو شکل گرفته است.

آلکوترم، رنگی با چسبندگی فوق‌العاده روی سطح مس، آلومینیوم و گالوانیزه است که با خاصیت انتقال حرارت بالا و مقاومت شیمیایی و خوردگی مناسب، برای سیستم‌هایی که از این فلزات به منظور انتقال حرارت استفاده می‌کنند، طراحی و فرموله گردیده و با استفاده از نانو مواد خاصیت مقاومت خوردگی این محصول بهبود یافته است.

از مزیت‌های این فناوری می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

*جایگزین مناسبی برای رنگ‌های ترموگارد و هرسایت در صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

*دارای کیفیت رقابتی

*قابلیت خوردگی ۵۰۰۰ ساعت سالت اسپری و انتقال حرارت مناسب

رنگ‌های شرکت نانو آریسا پوشش دارای مقاومت به خوردگی بالایی بوده که قادر هستند تا عمر سازه‌ها را افزایش داده و هزینه نگهداری را کاهش دهند. این شرکت با هدف تولید محصولاتی نوین و کارآمد در عرصه رنگ‌ها و پوشش‌ها و با بهره‌گیری از پشتوانه دانش و تجربه علمی و صنعتی متخصصان و پژوهشگران داخلی، پا به عرصه صنعت کشور گذارده و درصدد است با استفاده از فناوری‌نانو، کیفیت انواع پوشش‌های صنعتی، ساختمانی، دریایی و خودرویی را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و حتی خواص نوینی در این پوشش‌ها ایجاد کند و در نهایت با تامین نیاز بازار داخل، صنایع را از رنگ‌های وارداتی بی‌نیاز نماید. قابلیت‌هایی مانند افزایش مقاومت به خوردگی، خاصیت ضدحریق، ضدخش، ضدجلبک و آنتی‌باکتریال بودن و افزایش مقاومت به پرتو فرابنفش از جمله ویژگی‌های رنگ‌های شرکت نانوآریسا پوشش است.

رنگ آلکوترم، رنگ نانویی شرکت نانو آریسا پوشش برای متقاضی صنعتی