شتاب‌دهنده آیکن (ICAN) دانش‌بنیان شد

پس از اخذ مجوز شتاب‌دهی از سوی پارک فناوری پردیس، شتاب‌دهنده آیکن در تیر ماه ۱۴۰۱ از سوی کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، با عنوان شرکت ایده کاوان نوآور در حوزه خدمات تجاری‌سازی به عنوان شتاب‌دهنده دانش‌بنیان مورد تایید قرار گرفته است.

در دنیای پرشتاب کنونی، صاحبان ایده‌های فناورانه به ویژه استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری‌های سخت (Hard-Tech) بخش زیادی از زمان و سرمایه‌های اولیه خود را صرف ایجاد امکانات مورد نیاز برای توسعه فناوری خود می‌نمایند. شتاب‌دهنده ICAN با فراهم آوردن امکانات زیرساختی (آزمایشگاهی و کارگاهی) و همچنین حمایت‌های مالی، مشاوره‌های فنی و کسب و کار از ایده‌های نوآورانه، توانسته است هزینه راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا را به حداقل رسانده و با افزایش شانس بقای استارتاپ‌ها، مسیر لازم برای ورود ایده به بازار را هموارتر سازد. از سوی دیگر رفع چالش‌های صنعتی به پشتوانه توان علمی، تجهیزات موجود و تجربه حاصل از ارتباط با بازیگران این عرصه از دیگر خدماتی است که این شتاب‌دهنده به متقاضیان صنعتی عرضه می‌نماید.

فعالیت شتاب‌دهنده ICAN در حوزه فناوری نانو و با تمرکز بر حوزه‌های نانوالیاف، نانومواد، نانوپوشش، پلاسمای سرد، نانوکامپوزیت، الکترونیک چاپی و چاپ سه‌بعدی زیستی و … است.

برای ارتباط با  این شتاب‌دهنده به وب سایت www.icanano.ir مراجعه نمائید.