ارتقای تجهیزات نانویی شرکت خلاء پوشان فلز با نصب قابلیتهای جدید

مهدی هاشمی، مدیرعامل شرکت خلاء پوشان فلز ضمن اشاره به استقبال قابل توجه بازار از تجهیزات این شرکت، ارتقاء کمی و کیفی محصولات را یکی از برنامه‌های راهبردی این شرکت خواند.

مهندس هاشمی می‌گوید: «در سال جاری دو دستگاه PVD و یک دستگاه کوره تحت خلاء به مشتریان تحویل دادیم. روی این تجهیزات آپشن‌های جدیدی نصب شده که در نمونه‌های پیشین وجود نداشت. برای مثال در دستگاه کوره تحت خلاء آپشن جمع‌آوری مواد سیال نظیر پارافین را قرار داده‌ایم که به کاربر کمک می‌کند تا برخی مواد نظیر روان‌کننده‌ها و پارافین را از محصول خود جداسازی کند. این آپشن بسیار منحصر به فرد است. در دستگاه PVD نیز آپشنی قرار دادیم که کاربر می‌تواند فرآیند را از طریق آن برنامه‌ریزی کرده و یک اتوماسیون خودکار را تجربه کند. با این آپشن کاربر از دستگاه جدا شده و حتی یک فرد عادی نیز می‌تواند با دستگاه کار کند.»

به گفته مدیرعامل شرکت خلاءپوشان فلز این آپشن به جذابیت دستگاه اضافه کرده و می‌تواند دامنه عملکرد دستگاه را ارتقاء دهد. وی می‌افزاید: «همین روند رو به رشد موجب رضایت مشتری می‌شود، یکی از خریداران دستگاه‌های خلاء پوشان فلز که ۵ سال قبل یک دستگاه از ما خریداری کرده بود، سال گذشته دستگاه دوم را نیز خرید که این نشان از رضایتمندی مشتریان از عملکرد این تجهیزات دارد.»

مهندس هاشمی پشتیبانی و خدمات پس از فروش را یکی از نقاط قوت تجهیزات پیشرفته ایرانی می‌داند چرا که در تجهیزات وارداتی به دلیل فقدان نمایندگی، شرکت‌های بازرگانی پاسخگوی نیازهای فنی تجهیزات فروخته شده نیستند در حالی که این دستگاه‌ها باید به خوبی پشتیبانی فنی شوند تا وقفه‌ای در خط تولید ایجاد نشود.

به گفته ایشان تجهیزات تولید شرکت خلاء پوشان فلز از نقط قیمتی با تجهیزات چینی قابل رقابت است در نتیجه می تواند دربازارهای بین المللی نیز عرضه شود.

کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی و ساختمانی، قطعات خودرو، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، یراق در و پنجره و لوازم تزئینی از جمله کاربردهای دستگاه لایه‌نشانی شرکت خلاء پوشان فلز است.

با نصب آپشن‌های جدید، تجهیزات نانویی را هر سال ارتقا می‌دهیم